Jaanuar, 2020

07jan09:0010:30Kursus on lõppenudEesti keele B2.2 - B2.4 tasemeeksamiks ettevalmistav kursus, minigrupp, 120 ak/hВт/Чт 09.00 - 10.30, преподаватель Gunnel Koba, 1350 EUR (цена модуля В2.2 40 ак.ч - 450 евро (150 евро в месяц)

Kursuse Info

Курс подходит для тех, кто уже начинал изучать язык на уровень В2, но по какой-то причине не смог закончить. Курс подойдёт также тем, кто хочет вспомнить ранее изученное после длительного перерыва в использовании языка на практике.

Курс предлагается со второго модуля В2.2 из четырёх. Объём курса В2.2 — В2.4 — 120 ак.ч. в аудитории и 120 ак.ч самостоятельной работы. Полный объём курса — 240 ак.ч.

Õppe kogumaht on 240 ak/h, millest auditoorseid (koolis toimuvaid) tunde on 120 ak/h.

Õppekava nimetus: Eesti keele B2-taseme eksamiks ettevalmistav täienduskoolitus

Õppekavarühm: Võõrkeeled ja -kultuurid; eesti keel võõrkeelena

Õpiväljundid:

  • kursuse lõpetaja mõistab vahetus suhtluses ja meediast kuuldut/loetut nii tuttavatel kui ka tundmatutel teemadel;
  • oskab igasuguses suhtlusolukorras väljenduda selgelt ja viisakalt nii ametlikus kui ka vabas vestluses;
  • peab ettevalmistatud ettekandeid, põhjendab ja kaitseb oma arvamust, annab juhtnööre ja soovitusi;
  • mõistab ametiasutustes kasutatavaid keerulisemaid tekste.
  • oskab leida infot ja teha info põhjal kirjalikke ja suusõnalisi üldistusi;
  • oskab kirjutada paljudel teemadel üksikasjalikku teksti (nt arvamuskirjutist, ettekannet), kus selgitab ja kaitseb oma seisukohti ning esitab poolt- ja vastuväiteid;
  • tema sõnavara on ulatuslik selleks, et jätkata erialase keele õppimisega.

Õpingute alustamise tingimused. B2-taseme kursusel osalemiseks on vajalik sooritada koolitusfirmasisene keeletest, mis tõendab B1-keeletaset. Olemasolev keeletase määratakse testi alusel, milles kontrollitakse kõiki nelja osaoskust. Keeletaseme määramiseks aktsepteerime kas Innove-s sooritatud keeletesti või koolis kohapeal sooritatud testi.

Õppe eesmärgid. Õppe eesmärk on keeleoskustaseme B2 saavutamine eesti keeles.

Õppe sisu:
Kultuur ja keeled, keelte õppimine.  Võõrkeelte õppimine. Osalemine kultuurielus: teatrid, näitused, kino jne. Eesti tuntumad kultuuritegelased. Suhtlemine eri rahvustest inimestega. Endast ja teistest rääkimine. Välimus ja isiksus. Vabas vormis elulugu. Kehakeel ja välimus. Sõnadeta suhtlemine. Riietuse ja kehahoiaku kirjeldamine.  Haridus. Elukutse, amet ja töö. Töö ja töösuhted. Koolikorraldus Eestis. Riigi- ja erakoolid. Õppimisvõimalused Eestis ja välismaal. Huviharidus. Täienduskoolitus.  Ametite kirjeldamine ja võrdlemine. Töö ja töökoha kirjeldamine. Asutuse tutvustus. Tööotsija meelespea. Kandidaatide valimine. Tööintervjuu. Motivatsioonikirja kirjutamine. Tööturg. Töötingimused. Ohutusnõuded töökohal. Karjäärivõimalused. Eluskestev õpe. Andekas laps. Järelepärimine ja vastus järelepärimisele. Igapäevaelu, kodu ja kodukoht. Eluase ja kinnisvara. Elukohad ja kolimine. Elukoha kirjeldamine. Üürikorter. Koduümbrus. Kodused toimetused. Tööjaotus perekonnas. Tulevikukodu. Kodumasinate kasutusjuhendid. Leiutised. Tulevikukodu. Lemmikloomad. Teenindus. Olmeteenused ja kaubandus. Sisseostud ja hinnad. E-kaubandus. Ostukohtade võrdlemine. Tarbijakaitse. Reklaam. Probleemi lahendamine poes. Kaebuse kirjutamine. Sisseostude tegemine. Teenindusettevõtted. Klienditeenindajad. Mood. Riiete ja jalanõude valik kauplustes ja turul. Rõivaste ja jalanõude hooldus. Nõuandeid riietuse kohta. Keskkond, kohad, loodus, ilm.  Kodukeemia. Keemiakaupade valimine ja kirjeldamine. Prügi sorteerimine. Loodussäästlik tarbimine. Keskkonnaprobleemid. Keskkonnakaitse. Tuumaenergia.  Keskkonnaprojektid. Eesti loodus. Ökoturism. Loomade pidamine loomaaias. Tervis ja tervishoid.  Elustiil ja tervis. Tervishoid ja esmaabi, tööohutus. Arst ja patsient. Haiguste ennetamine. Enesetunne ja tervise seisund. Vaimne tervis. Eluviisid. Ravimite toime. Taastusravi ja Eesti tervisekeskused. Vanadusega kaasnevad probleemid. Pärilikud ja kutsehaigused. Inimeste suhted ühiskonnas.  Perekond ja kodu. Armastus ja abielu. Perekondlikud tähtpäevad? Pidupäevad? pühad. Konfliktide lahendamine. Lapsepõlv. Teismeline laps. Enesekehtestamine. Raha ja armastus. Põlvkondade vahelised probleemid. Tolerantsus. TurvalisusTurvalisus (Päästeamet, ohutusnõuded). Kriminaalkroonika. Juhtunu kirjeldamine. Karistused. Seletuskiri politseile. Autod ja liiklus. Autode võrdlemine. Auto ostmine ja müümine. Liiklusõnnetuse kirjeldamine. Auto vs jalgratas. Liikluseeskiri. Tee juhatamine. Majandus- ja õigussuhted. Pank. Pangalaen. Kindlustus. Mis mõjutab firma edukust? Graafikute kirjeldamine. Ettevõtlus. Äriplaani esitlus ja hindamine. Poliitika, aktuaalsed sündmused. Parlamendivalimised. Naised poliitikas. Riigieelarve. Raha ja maksud. Vananev ühiskond. Vabatahtlikud. Ajateenistus.  MeediaInfoühiskond. Ajakirjandus. Ajalehtedest kokkuvõtte tegemine. Reklaam kui mõjutusvahend. Uudise kirjutamine. Tarbimisühiskond ja reklaam. Arvutisõltuvus. Vaba aeg ja ajaviide. Reisimine, transport ja vaatamisväärsused. Puhkamisvõimalused. Reisimine ja puhkus. Lennureisid. Turismitalud. Aktiivne puhkus. Matkamine. Sportimisvõimalused. Lugemiseelistused. Kultuuriüritused. Filmi- ja teatrikunst.

Koolitusmetoodika. Keeleõppe metoodika ning kasutatavad õpikud/õppevahendid võimaldavad õppijatel õppida eesti keelt tasemel, mis vastab keeleseaduse lisas 1 esitatud Euroopa keeleõppe raamdokumendi keeleoskustasemete kirjelduse B2-tasemele. Keeleõppe fookus on kommunikatiivsel keeleõppe põhimõttel ning arendatakse kõiki osaoskusi ning keelefunktsioone. Õpikutes esitatud teemasid aitavad kinnistada erinevad rollimängud, dialoogid, rühmatöö. Samuti kasutatakse tundides erinevaid mänge nagu kuulsuste, riikide ja esemete äraarvamismängud. Tundides moodustatakse väitlusklubisid, kus õpilased esitavad ette antud teemal oma seisukohti. Iga läbitud teema kohta valmistatakse eestikeelsed küsimused, mille õpilane esitab teisele õppijale, kes siis vastab esitatud küsimusele. Vastavalt õpitud teemadele moodustavad õpilased ettekandeid, mille kohta saavad teised õpilased küsimusi esitada. Tundides kasutame tihti arvutit ja projektorit, et igat õpitud teemat elavdada kas ajaleheartiklite või videolõikude näitamisega. Tundides tutvustatakse ja käsitletakse samuti Eesti ühiskonda puudutavaid teemasid. Tundides õpitud uued sõnad on salvestatud word-i dokumenti ning see dokument saadetakse õpilaste e-mailile peale igat tundi.

Koolituse lõpetamise tingimused:
Kursuse jooksul sooritab õpilane iga teema lõpus nii suulise kui ka kirjaliku vahetesti. Kursuse lõpus sooritab õpilane kirjaliku lõputesti, kus kontrollitakse nii suulisest kui ka kirjalikust tekstist arusaamist ja grammatika tundmist. Suulise väljendusoskuse lõputest korraldatakse dialoogi vormis, mille käigus kontrollitakse õpilase oskust tasemele vastavatel teemadel vestelda. Tunnistus väljastatakse õpilasele,
kellel on nii vahe- kui ka lõputest sooritatud positiivselt ehk vähemalt 60% vastustest on õiged.

Kasutatavad õppevahendid. Põhiõpikuna kasutatakse A. Siirak „Kõnele ja kirjuta õigesti“; lisaõpikutena kasutatakse M. Kitsnik, L. Kingisepp „Avatud uksed“; M. Pesti, H. Ahi, „T nagu Tallinn“; M. Sooneste „Eesti keele õpik“. Kutsekeel (www.kutsekeel.ee). Testest B2 taseme testid (http://web.meis.ee/testest/).

Õpetajaks on  Gunnel Koba. Tartu Ülikool, eriala — eesti keel võõrkeelena; bakalaureuse kraad. Gunnel on lõpetamas Tartu Ülikoolis magistriõpinguid samal erialal. Gunnel on õpetanud eesti keelt nii inglise kui ka vene keele baasil erinevates keeltekoolides, tegeleb ka vahenduskeeleta õpetamisega ning olnud keeleklubide eestvedajaks ning projektijuhiks. Gunnel on saanud mentori väljaõppe ja osaleb sageli erinevatel õpetajate täienduskoolitustel, sealhulgas välislektorite omadel, et rakendada oma töös kaasaegset lähenemist keeleõppele.

Rohkem

Kellaaeg

(Teisipäev) 09:00 - 10:30

Organiseerja

City Keeltekoolinfo@citykeeltekool.ee Tartu mnt 14 - 5, Tallinn, 10117

Registreeri kursusele!

Registreerimine kursusele on suletud

Please let us know if you can make it to the event.

Ei jõua kursusele?Muuda minu registratsiooni

X
X